tirsdag den 27. august 2013

hønselort & uldtotter

Så i dette indlæg hos Halager?

Jeg synes det er uartigt af hende at sætte så fine billede af übernuttede uldtotter på bloggen. Meget uartigt. Og det er nu hendes skyld at jeg har et kaninbur fyldt med hønselort stående! Udelukkende hendes skyld naturligvis. Som den fornuftige voksen jeg er, fralægger jeg mig ethvert ansvar.



Nå. Hønselort er nu skrubbet af - sådan med grydesvamp, ajax og knofedt. Af banditpigen forståes. Vi går jo ind for børnearbejde her i hytten!

Indenfor de næste par uger, flytter totten her ovenover nemlig ind. Og så skal det hele jo være klart. Og i dén forbindelse:

Er der nogen der har noget kanin/gnaver udstyr i overskud? Såsom drikkedunk, madskål, sele eller andet? Eller bare et tip om billig hø/halm? For så modtager vi med kyshånd.

13 kommentarer:

  1. Note til mig selv: Mind my husbonds words: Jamen Ellen hvad troede du? Den er jo en gnaver! Da vi sidste sommer havde en kaninferigæst og jeg beklagede mig over at der gik hul i sofapuder, t-shirts og andet godt inventar ;-) Bare lige for at sødhedsfaktoren ikke bliver for stor her på matriklen... Og hvor er den altså kær- me like !

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha... Ellen altså!
      Den vi skal have er naturligvis velopdragen og vasker også poter inden spisetid og det hele ;-)

      Slet
  2. Åh jo, jeg så det - og helt ærligt, det burde forbydes :) :) :) åh hvor var jeg tæt på at hoppe med på et par uldtotter, meeen skyndte mig videre i blogland - turde ikke en gang at lægge en besked af fare for at fingrene ville forråde mig og skrive 'jeg henter 2 stk' :) :) bor nemlig faretruende tæt på uldtotterne :)

    Er sikker på at jeres uldtot får det fantastisk hjemme hos jer ;)

    Smil

    SvarSlet
  3. Åh hvor er den sød ;0)) har desværre ikke noget på lager, men har da mælkebøtter i baghaven ind i mellem. Hvad skal den hedde ? Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Ikke helt enighed om navnet endnu. Måske. Vi kommer og henter mælkebøtter næste gang vi er forbi...
      Kh. Liv

      Slet
  4. Hvor er den helt fantastisk sød!

    Jeg har meget længe ønsket mig en kanin. Men jeg har aldrig haft et dyr, så jeg har nok lidt høangst, lorteangst og generel-angst.

    Men åh, jeg er VILD med kaniner og den her er da helt fantastisk sød.

    Uh, glæder mig til at følge med i projekt kanin!

    KH
    tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh hvor er du sød Tina. Lorteangsten er den værste ;-) jeg skal nok holde dig opdateret

      Slet
  5. Den er skøn:-) Nu er jeg nysgerrig efter, hvor du har set den!

    SvarSlet
    Svar
    1. Er åbenbart stadig mentalt på ferie...linket var der jo allerede:-)

      Slet
    2. Hehe - måske kan du nå det endnu?

      Slet
  6. He he... Jamen for pokker, jeg kan jo ikke stå med alle de uldtotter alene ;o)

    Prinsessen får det som blommen i et æg hos jer, og du er helt sikkert verdens bedste mor hos banditterne <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Den får det godt. Ingen tvivl. Hold nu op, vi står allerede på hovedet - selvom den ikke en gang er flyttet ind endnu. Det næste bliver, at vi måske skal på bibleren og låne 'jeg har kanin' eller hvad sådanne bøger nu kan hedde...! Snax. Kh. Liv

      Slet

Kommenter gerne på mine indlæg. Det er det der gør bloggen levende ♡

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...